Функціональний підхід
При плануванні роботи в Ранньому втручанні необхідно відразу оцінити участь
1 дитини в життєвій ситуації
2. Можливості участі в життєвій ситуації можуть бути обмежені через вплив різних чинників. Наприклад, особливості дитини (його рухові, ментальні або сенсорні порушення), особливості середовища, де росте та розвивається дитина (відсутність адаптаційного обладнання або низька інформованість батьків про особливості та догляд дитини) та якість життя сім’ї.Якість життя
3 дитини безпосередньо залежить від його можливостей брати участь в повсякденному житті і його здатності впливати на життєву ситуацію. При плануванні роботи в Ранньому втручанні фахівці спільно з сім'єю відразу визначають ті зони, де участь дитини обмежена, і визначають, чому необхідно навчити дитину, і доглядають дорослих, щоб підвищити участь дитини. Функціональний підхід базується на МКФ-ДП
4, динамічній системній теорії, нейропластічності
5, біопсихосоціальній моделі інвалідності
6.